2012. július 24., kedd

Végre Vakáció!!!!

Hát végre tényleg, de egy ped, ilyenkor próbál mindent bepótolni, ami elmaradt.

Meg persze közbejönnek dolgok is.

Berci 

Hát igen ,ő is közbejött. Itt már nagyobbacska  - 12 hetes.
Szóval mennek a napok, hetek, s igazából hobbizni nincs időm, a hőguta miatt, meg erőm sem volt.
Persze azért van miről beszámolnom.
Megyeget a Meska. Jól esik. Főleg, amikor az ismerősök jeleznek. Köszönet érte!

Nyaklánc mizéria

 


     
Barack álom 

Teljesen sikerült "beleesnem" a sújtásba. Persze ezt is a magam módján, gyöngyökkel.  Kipróbáltam az "igazi" technikát is, mármint a sújtással való munkát. Elég ujjpróbáló, másrészt drága, harmadrészt: azért sincs olyan színben, amilyenben én szeretném. Tehát vissza a gyöngyökhöz. A barackos nyaklánc saját tervezés, s már gazdára  is talált.
Búcsút vettem egy csomó fülbevalótól is.



Mindenféle, nagyban

Még időm sem volt rendes kinézetű fotót készíteni róluk, olyan gyorsan gazdára találtak. Féltem, hogy túl nagyok. Bár én is szívesen viselek hasonlót. Most rendben vagyok, mármint méretileg, csak készletileg üres a dobozom. A héten tervbe is vettem -  a garázsfestés mellett -, hogy készítek pár darabot, hiszen nemsokára Zrínyi napok, s ott jó lenne nagyobb választékkal előállni. Remélem ez nemcsak terv marad.)))!!!
Nagy problémám azóta is a bronz gyöngyök beszerzése. Szóval, ha valaki tud, viszonylag olcsó és nem túl csillogó, nem japán, és főleg nem kopó gyöngyöt, vagy annak lelőhelyét, nagyon megköszönném!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése